Ønsker du å lære mer om hvordan du kan realisere kunstneriske prosjekter og lære hvordan du kan skaffe midler til å bringe ideene dine til live? MOVE Dansefestival inviterer til kurs i søknadsskriving, prosjektutvikling og innovative finansieringsmetoder for kunstneriske prosjekter. Kurset er spesielt tilrettelagt for profesjonelle innen kulturfeltet og frilansere.
Arild Halvorsen, prosjektsjef og produsent i TV-produksjonsselskapet Fabelaktiv AS i Hamar, vil lede kurset. Med en imponerende karriere som produsent av mange TV-serier, teater- og revyoppsetninger, og en aktiv rolle i kunst- og kulturlivet både regionalt, nasjonalt og internasjonalt, bringer Arild en rikdom av erfaring og innsikt. Han har vært styreleder i Hamarregionen Næringsforum, Ungt Entreprenørskap Innlandet og AnJazz, og sittet mange år i styret for Teater Innlandet, Nordic Kids Medie Festival, vært utvalgsleder i Fond for lyd og bilde, og mye mer. Han er lidenskapelig opptatt av å fremme kunst og kultur som viktige bidragsytere til arbeidsplasser, bolyst og regional kompetanse.
Kurset gir deg praktiske verktøy og inspirasjon til å:
-Utvikle ideer fra konsept til ferdig produkt
-Skrive effektive søknader
-Utforske ulike finansieringskilder utover Norsk Kulturråd
Ikke gå glipp av denne unike muligheten til å styrke dine ferdigheter og utvide ditt nettverk i kultursektoren.
Påmelding via info@psdans.no.
Vi ser frem til å se deg der!

2316 Hamar
Nettside: https://psdans.no